LPC - Jak detekovat povolene/zakazane preruseni?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 14 19:29:06 CEST 2016

Díky, __get_PRIMASK() je, zdá se, přesně ono.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Buchta
To je syntaxe zapisu asm v gcc, doted jsem to taky nepochopil, mezi ty
dvojtecky se pisou parametry, pouzite registry...
Jinak je to instrukce, ktera proste zakaze preruseni

http://infocenter.arm.com/help/index.jsp?topic=/com.arm.doc.dui0497a/CHDBIBGJ.html

PRIMASK registr by mel jit precist instrukci MRS, popis treba zde
https://www.keil.com/pack/doc/CMSIS/Core/html/group___core___register__gr.html#ga799b5d9a2ae75e459264c8512c7c0e02