Arduino ESP8266 ryclost/verze

Pátek Říjen 14 18:24:53 CEST 2016

Znova to zkousim a je to zahada, stejny program, stejne nastaveni (pro
12E jsem nakonfiguroval generic profil stejne) a radove (opravdu tak
10x) rozdilna rychlost ESP01 proti ESP12E... Jak vypoctu, tak komunikace.
Netusi nekdo, kde je zakopany pes? Ne, ze bych ty stare moduly chtel
pouzivat, ale zajima me to z principu. Co jsem se docetl, tak ESP cipy
jsou snad beze zmeny. Nebo treba nejak interne upravili cache?