Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 14 14:59:16 CEST 2016

Dobrý den,

Asi tento:
http://www.ebay.com/itm/201439758323

Ten switch je na obrázku vidět. Potom jsem koupil ještě jeden, který
vypadal úplně stejně, a ten byl bez switche, a trimry byly pod deklem
bez otvorů pro nastavování, takže když jsi chtěl změnit nastavení, tak
jsi to musel zespoda odkrytovat (a samozřejmě i odpojit dráty, aby šel
ten kryt dolů.) :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip