Re: LEd žárovka za PIR čidlem stále mírně svítí

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 14 12:27:36 CEST 2016

Dobrý den,

Já mám nějaký dvoudrátový PIR z číny, který se montuje místo vypínače. A
uvnitř je přepínač, kterým se přepíná, jestli je za ním normální
žárovka, nebo LEDka.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip