NiZn akumulatory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 14 11:29:02 CEST 2016

 14.10.2016, 11:22:05

Mel jsem, tedy jeste mam, ale dnes uz skoro nepouzivam vetsiho brasku
A650. A k nemu asi 3 sady ruznych aku. Jedna sada, po case ve fotaku
dala par fotek, presto ze pri mereni na stole, mely clanky furt plnou
kapacitu. IMHO byl problem, ve zvetseni vnitrniho odporu, ale merenim
to potvrzene nemam.
A to je A650, krmena 4 x AA -> I mensi -> citlivost na Ri take mensi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz