NiZn akumulatory

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 14 08:54:39 CEST 2016

Dobrý den,

Tak foťák dostal ještě poslední šanci. Koupil jsem v číně 2x AA NiZn
2800mAh. Po prvním nabití mají kapacitu 1340mAh, což je u AA článků
normální kapacita. Nabíječku mám IMAX B6, která NiZn umí nabíjet. Foťák
na ně fotí, tak jsem zvědav, kolik na ně udělám fotek. Na NiMh z Lidlu
jsem udělal asi 30 fotek, a hlásil, že jsou vybité.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora