Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 13 13:10:15 CEST 2016

>Myslite ten silenej moloch Yagarto? no to mi prijde drahe i zadarmo....nic
>tak rozezraneho jsem nevidel

Yagarto je uz zabudnuta minulost. Odvtedy su tu viaceri omnoho rozozranejsi
molochovia. Pokrok nezastavis.

>Jinak bych se rad zeptal jake vyhody mi prinasi ARM treba oproti tomu
>dsPICu pripadne PIC32.

Oproti PIC32 ziadne, ak teda nepocitas to, ze ho robia viaceri, co ale nie
je ziadna vyhoda lebo to ze je rovnake jadro z praktickeho hladiska
neznamena takmer nic, vacsina toho, co sa treba naucit, je zavisla od
konkretnej rodiny.

dsPIC je taka o nieco nizsia liga. Nie som si isty, ze sa oplati do nej
ist, ak uz chces prechadzat z 8-bitov na nieco ine.

wek