Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 13 11:48:31 CEST 2016

Dekuji za rozsireni obzoru....nakonec to vypada, ze asi tedy skoncim u
dsPICu. Budu muset, ale poradne prostudovat ceny, dostupnost a pripadnou
podporu v kompileru - zrejme pujdu opet do uPascalu od Mikroe. Licence na
radu PIC se mi nekolikanasobne zaplatila a nove licencni podminky uz
umoznuji instalaci na dve PC.

Zrovna ten uvadeny dsPIC33EV64GM002
<http://www.microchip.com/wwwproducts/en/dsPIC33EV64GM002> neni treba
dostupny ani v TME a ani u Farnella a neni ani podporovan prekladacem coz
mi prijde dost problem. Cenove ty dsPICy take tedy nejsou zadna lambada,
ale pro me kusove zalezitosti bych to i prekousnul.

RV