nastaveni, teplota/vzduch, u levne horkovzdusky(PROSKIT SS-969B)

Středa Říjen 12 18:35:34 CEST 2016

Ja mam
http://aukro.cz/horkovzdusna-pajeci-stanice-1200w-kraftdele-kd857-i6560375645.html
a na pajeni i odpajeni staci cca 270 stupnu u olova, dle mereni par cm
od trysky to celkem sedi, predehrev pomuze spis casove ale je to super,
zvlast 4 a vicevrstve DPS bez toho jsou velmi spatne.