zoznam ARM Cortex-M

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Říjen 11 17:25:11 CEST 2016

Tomáš Hamouz wrote on 10.10.2016 16:17:
> Čistě ze zvědavosti, co je na ARMech tak špatného?
> Případně, jak by měl vypadat procesor který byste ohodnotil jako
> dobrý?

Třeba mě překvapilo, že když se nechá načíst 4bajtový int z adresy
nezarovnané na 4bajty, tak se přečte úplný nesmysl. To by mě prostě
nenapadlo, že normální (natož dobrý) procesor udělá. Že ne moc starý ARM
v dnešní době neobsahuje aritmetický koprocesor (fpu), to je taky divné
(Intel je začal dávat v 1. polovině 90 let minulého století). Pracovní
výkon mi taky nepřipadá oslnivý (ani s ohledem na frekvence) atd. Něco z
toho bude asi subjektivní, ale - prostě můj názor.
P.