Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Jiří Vesecký hv-news na seznam.cz
Neděle Říjen 9 20:12:09 CEST 2016

Měřit se dá CEM FC-33 má rozlišení 1mA a vzdálenost od měřícího vodiče
je 10mm.
Před měřením provedu kalibraci a s magnetický polem země počítám pokud měním
vektor měřící cívky ke směru mag. pole země. Nehledě na to že pole
prostupuje
rovnoměrně prostorem, ale anomálii pole kterou vytváří protékající proud
obvodem
zaznamenám.

Pokud budu měřit přímo na pinu tak vzdálenost bude dána konstrukcí cívky.
Proč vzdálenost 1mm může být klidně 10x menší 0,1mm. Když umí FC-33 měřit
1mA na 10mmm proč by nešlo změřit na 0,1mm.