Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Neděle Říjen 9 19:06:50 CEST 2016

Myslím že tohle se měřilo přes zkreslení. Feromagnetické jádro se budí
na hranici nasycení a měří se 2. harmonická. Bez DC složky by tam být
neměla, pokud je čistý budící signál. Jako vhodné jádro + cívka mě
napadá mazací hlava z magnetofonu. Budit jí kmitočtem pod 10 KHz,
spektrum vyhodnocovat zvukovou kartou?
Anděl