odrazeny vykon u nezapojeneho optickeho vlakna

balu balu na k-net.fr
Neděle Říjen 9 18:56:10 CEST 2016

Mat urcite niekde maju. Chcel som vediet (len pre dobry pocit), ci je niekde v rade desiatok % (kabloe na ktore som zvyknuty), alebo ovela nizsie. Ak je to lepsie ako -10..15dB tak to nema zmysel riesit a konektor mozem kludne vytiahnut. Chcem si len byt isty, ze ked niekto odpoji konektor v labaku, 17km odtial nesposobi problem. Nizky utlm je svina :)