osvitka z LCD monitoru ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 9 17:37:24 CEST 2016

Vy tisknete na obyčejný bílý papír a používáte to bez nějakého zprůhlednění?
To je mi trochu nepochopitelné ze dvou důvodů:
- nedělají Vám problém vlákna a nerovnoměrnosti průhlednosti?
   Já jsem s tím měl problém i třeba na pauzáku, proto dneska tisknu už
jen na fólie.
- pokud to tisknete na běžný papír, tak jako mohla být nepoužitelná
tiskárna vedoucího?
   Na běžný kancelářský papír snad slušně tiskne cokoli.

Mám na mysli PCB pro dnešní součástky, tj. QFP 0.5mm a podobně, ne 0.1"
rozteče.

O tisku na fotocitlivou fólii jsem taky uvažoval, ale to by podle mě moc
nepomohlo.
Pokud by to dostatečně krylo tady, tak by to krylo i na jiné fólii.

Díky.

PL