osvitka z LCD monitoru ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 7 15:59:31 CEST 2016

Děkuji za info.
Ten projekt znám a už dlouho mě lákalo to zkusit, dokonce jsem si na to
na šroťáku
sehnal starou laserovku, ale ještě na to nedošlo.
Je fajn slyšet, že to někdo prakticky zkusil.

Mohl byste prosím trochu rozvést myšlenku "ji fakt nedela dobre"?
To znamená, že ta čočka UV zářením degradovala, nebo přes ni špatně
procházelo
UV nebo ho to nějak rozostřovalo nebo ohýbalo?

405nm myslím plastem snad prochází ještě docela dobře, navíc pokud je
problém jen
v nerovnoměrném útlumu, tak by se to snad dalo řešit SW prodloužením
expozice
tím víc, čím dál od středu by se nacházel daný motiv.

Díky.
PL