Re: výroba digitronů

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 7 13:33:53 CEST 2016

 7.10.2016, 13:29:12

Ten Mo, se myslim pouziva, predevsim ve forme tenkeho pasku. Je to
dobre videt, napr. u linearnich halogenovych zarovek. Takovy zatav, pak
dobre zvladne i pomerne velke rozdily v teplotni roztaznosti.

Dalsi vec je getrovani. Bezne doutnavky se negetruji. Jak je to u
tovarne delanych digitronu ? Jsou getrovane, nebo ne ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz