Re: problém s RS232 Loxone

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pátek Říjen 7 11:58:49 CEST 2016

Ano je to tam, ale dá se nastavit cokoli např. bajt nebo více bajtů.

Každopádně jak jsem pochopil z podpory, v RS232 monitoru bych měl vidět
úplně vše co mi přichází, stejně jako u 1wire, UDP apod.
--
Milan Čížek

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 10. 2016 11:42:02
Předmět: Re: problém s RS232 Loxone

"
Zdravím,
  teď netuším jak je to s modulem RS232 Extension nebot ho na Loxone
nepoužívám,

ale mám pocit, že UDP se chová podobně, není problém v tom, že se tam musí
vytvořit

nějaká zpráva na kterou loxone bude reagovat, alespoň tak to je na udp, že
vše ignoruje

a reaguje jen na to na co je udělaná podmínka. Ale fakt netuším RS232
extension jsem

v ruce neměl.

Zdeněk Aster