Re: reflow pec a černání plošňáků

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Říjen 7 07:44:34 CEST 2016

Ta komora je cela nerezova/zelezna, musi se nejprve dostat na nejakou provozni teplotu napr. 100 st (nebo i 120). Teprve pote v ni muzete delat reflow.
Projet nekolikrat na prazdno. Tim eliminujete ten rozdil teplot.

Samozrejme, ze muze byt rozdil v tech IR tycich, ale provozni teplota je prvni bod. Nekdy se pred tyce dava i nejaka ochrana jako, aby na tech nejprimnejsich smerech hodne nezarilo. Ja jsem tam pridal dalsi dve tyce - puvodne byly jen dve, aby to
bylo vice rovnomerne.

Zespodu zatim nijak, chtel jsem to nejprve zkusit. Musi se zde nekde nechat aspon nejaky otvor na tu cast chlazeni nebo udelat automaticke otevreni otvoru ci dvirek ci zapipat a rucne otevrit. Kdyztak jen z casti zakryt.

Ono i u radove drazsich peci budete resit podobne problemy (ne vzdy se vse povede).

V principu se musite rozhodnout, zda ohrev bude konvencni tj. vsude stejny (treba pomoci i vnitrrnim ventilatorem na cirkulaci) nebo pres ty IR tyce.

Jirka