Problemy s ghielectronics G120E

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 18:36:27 CEST 2016

Zdravim,
nemate nekdo zkusenost se subj?
https://www.ghielectronics.com/catalog/product/532

Pred nekolika lety jsem s kolegou navrhnul zarizeni s predchudcem
(modul EMX), vyrobil postupne asi 25 kousku a vsechny funguji dodnes.
EMX modul se prestal vyrabet, nahradou je zminovany G120E. Zmena na
plosnaku byla minimalni (asi 2 GPIO jsou na novem modulu rezervovane,
tak jsem pouzil jine - ale to by melo byt nepodstatne). Kazdopane na
napajeci spoje jsem nesahal. SW je prakticky totozny (drobne zmeny z
duvodu v knihovne od vyrobce)

Postavil jsem s novym modulem 7 dalsich kousku a:
-do jednoho nejde nahrat FW (programovani se rozjede, ale nedojede do
konce, skonci s chybou pokazde v jinem case
-4 zarizeni bootuji (cas nez se dostanu ke slovu ja) asi 8 sekund
(podobne jako ty stare), zbyle 2 asi 50 sekund
-2 z zarizeni asi po 1-2 dnech umre sit (nejde ani pingnout). Linku
pritom detekuje, program bezi (ostatni projevy zarizeni jsou OK).
Pouze jeden z tech 2 se shoduje s "pomalu startujicim"

Zdroj je schopen davat na 3.3V pres 1A (modul pozaduje 120mA max,
jinak je tam jen par drobnosti a LED). Napajeni je privedeno ke vsem
napajecim pinum modulu, blokovano 100nF keramikou u kazdeho napajeciho
pinu jak pozaduje/doporucuje vyrobce. Dival jsem se na napajeni
osciloskopem - je tam zvlneni asi 50mV (kontrolovano na vsech
napajecich pinech)

Rozhodne je neco katastrofalne spatne (s novym modulem nefunguje
spravne vic nez polovina) Nema nekdo zkusenost s timto modulem?
Pripadne nejaky napad?

Predem diky,
Marek