osvitka z LCD monitoru ?

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Říjen 6 18:34:03 CEST 2016

Promitat optikou nic potreba neni. Na lcd se prilozi fotocitliva deska a pres lcd se osviti. Celkovy cas osvitu je v pripade osvitu pcb nesrovnatelne kratsi nez pri 3d. Pri 3d tisku se sviti kazda vrstva. Tazke jeden vetsi 3d tisk vyda za nekolik let osvitu dps v male dilne.

Fakt mi to nedalo tak jsem rovnou objednal LTL097QL02 :-)

Turby