Re: reflow pec a černání plošňáků

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Říjen 6 16:35:21 CEST 2016

Zdravim,

tahle trouba T962 ma zespodu ventilacni otvory. Ze spoda se deska chladi a z vrchu na ni jde IR ohrev. Vykon samotneho ohrevu je docela maly.

Da se upravit pridanim IR, zadelanim nejako izalaci sadrokarton, cetris nebo az nahradit tim samotnou komoru(muj pripad). Nasledne pridat vnitrni cirkulaci, ale zespodu se to musi zadelat.

Pote nejlepe doprostred dostat desku, aby nebyla zrovna nad IR a zahrala se deska trosku rovnomerne.

Ja jsem ji nakonec nahradil francouzskou troubou a ted ceka ta T962 na milost ... jestli jste nekdo z vychodni cech, tak si reknete.

Jirka