Re: Rušení náhlavních souprav DECT

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 12:53:37 CEST 2016

JJ, to by se zdálo pravděpodobné, jedna z kolegyň mi navíc říkala, že po
snížení hlasitosti na sluchátku rušení ustane. Mikrofony jsou tam
nejspíš dva - jeden před ústy a druhý pro potlačení ruchů v okolí.
Zkoušel jsem je různě zakrývat prstem a rušení neustalo, ani se nezměnil
jeho charakter.

Problém je samozřejmě taky ten, že operátor musí především vytěžit ten
tísňový hovor, ne zkoumat na co mu zrovna reaguje náhlavka. V
syntetických testech se ten problém moc neprojevuje, pokud mám sluchátka
na hlavě já, tak se s tím prakticky nesetkám.

Faktem je, že po přepnutí na wideband operátoři slyší více svůj vlastní
hlas a různé šumy z okolí, takže vliv na akustické vazby to určitě má.
Zkusím někde sehnat molitanové návlečky.

JMN