Re: Rušení náhlavních souprav DECT

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 12:43:58 CEST 2016

No on ten tón je stabilní jen někdy, dnes třeba se rušení projevuje jako
chraplání a velké zkreslení hlasu. Jako když jste na mobilu se slabým
signálem.

Ano, náhlavek je tam 6 a je možné, že se nějak ruší navzájem. Bohužel si
nemohu dovolit nechat v provozu jen jednu, to centrum musí nějak
fungovat a přes klasické sluchátko či hlasitý poslech to fakt nejde.
Myslím ale, že bych někde asi vyštrachal staré náhlavky drátové, takže
tento test by byl proveditelný. To zítra zkusím.

Baterku to v sobě má, taky mě napadlo, jestli to nebude nějaká vazba
přes ní. Wideband režim má prokazatelně větší odběr. Baterie jsme ale
všude vyměnili a nic, žádná změna.

JMN