tel. xperia E3, touch sw. problem ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 5 11:29:13 CEST 2016

>tech moznosti a stavu je prave strasne moc kombinaci = strasnyho casu a nervu.

Ja chapem, ale moznosti su:
- stane sa zazrak a niekto Vam tu poradi nieco co urcite zafunguje
- odnesiete ho do servisu (vopred zmiereny s neurcitym vysledkom)
- zahodite ho, potom najlepsie hned
- budete tomu venovat este nejaky cas, aj ked nevieme presne co s tym a ako
na to

V poslednom pripade mate moznost byt nervozny a snazit sa to vyriesit hned,
alebo to jednoducho ponat ako dlhodobu bokovku, t.j. nastavite nejaku
kombinaciu, telefon odlozite a robite nieco ine, sem-tam vyskusate ze ci
este funguje

>ono taky co s tim, kdyz nebude chodit se sim jako telefon ?

SIM a GSM radio su dve veci; zda sa mi nepravdepodobne, ze by problem
suvisel so SIM ako takou. GSM radio moze rusit touch a v touch controleri
moze byt nejaky bug vdaka ktoremu povedzme sa mu preplni nejaky buffer
alebo take nieco. Len som si vymyslel hypotezu a teraz sa ju snazim
potvrdit alebo vyvratit.

wek