NASy Zyxel

AZe aze na seznam.cz
Úterý Říjen 4 17:02:07 CEST 2016

Je to přes webové rozhraní Zyxelu na PC a ikonku Administrátor.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Radek Benedikt
Sent: Tuesday, October 04, 2016 4:47 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: NASy Zyxel

A je to konfigurované staticky, nebo přes DHCP? Přes DHCP server lze ledacos
pushnout a přenastavit. Je to občas i příjemné, např. zadávat konfig do
settop-boxu je horror, ale dá se to právě vynutit pře DHCP a pro námi
používané Mikrotiky tím pádem i zrobotizovat.

Radek (benedikt2hw.cz)

Asi to tak nějak bude. Včera odpoledne a dnes ve 14:30 zase: Zařízení
odpojeno.
Log: FTP server stops.
DNS server setting is changed.
NTP server is set to “europe.pool.ntp.org”..
a pak Auto daylight seaving setting: Success.
A přitom je na stránce Datum/Čas: Nastavení času: Manuální.
Tak proč si přenastavuje čas?
aze