NASy Zyxel

AZe aze na seznam.cz
Úterý Říjen 4 16:19:16 CEST 2016

Asi to tak nějak bude. Včera odpoledne a dnes ve 14:30 zase: Zařízení odpojeno.
Log: FTP server stops.
DNS server setting is changed.
NTP server is set to “europe.pool.ntp.org”..
a pak Auto daylight seaving setting: Success.
A přitom je na stránce Datum/Čas: Nastavení času: Manuální.
Tak proč si přenastavuje čas?
aze

From: Dodo Racek
Sent: Monday, October 03, 2016 10:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: NASy Zyxel

Dovod k uspaniu moze byt aj posun casu cez NTP ak je to skok dopredu.
Zavisi od implementacie zistovania necinnosti. Moze si pamatat cas poslednej cinnosti a porovnavat a aktualne precitanym casom...
Aktivacia DST je presne +1h

Dodo

Dňa 3. 10. 2016 10:22 používateľ "AZe" <aze na seznam.cz> napísal:

  Dík. Ale když z disku čte TV, tak není důvod k uspání, ne? Bylo nastaveno “vypnout pevné disky” na 60 minut. Ale padá to i dříve.
  Mrknul jsme se na logovací záznamy, včera večer, bohužel nevím přesně kdy, to zase spadlo. Zkusím si poznačit čas a porovnat to se záznamem.
  Podezřele vypadají záznamy NTP fails to update from time. Zkusím to změnit na manuální.
  Podovolil jsem si to přiložit jako malou přílohu.
  aze