zasuvka TV, radio, internet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 3 23:52:33 CEST 2016

Navíc ta LoRa a jiné podobné IoT přenosové standardy jsou dělané na
minimální datovou propustnost, je to v řádů stovek bitů nebo max. kilobitů
za sekundu. Takže nasbírat dostatek dat pro aspoň teoretickou možnost
prolomení použitých algoritmů (dost dlouhý AES) by asi trvalo déle, než
je odhadovaná životnost Sluneční soustavy.
Bál bych se ledasčeho, ale zrovna prolomení tohoto pomocí odposlechu
opravdu asi ne.
AESem jsou zabezpečeny i výrazně důležitější věci než je stav mého
vodoměru.

PL