zasuvka TV, radio, internet

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Říjen 2 16:37:05 CEST 2016

On Sun, 2 Oct 2016, Vláďa Anděl wrote:

> Jak je ten optický kabel odolný při zatahování do husího krku? Je v tom
> skleněné vlákno, nebo plastové? Tomu plastu bych věřil, že když za něj trochu
> zatáhnu, tak ho nezničím. Je to hezká technologie, ale asi zatím zůstanu u

Jak ktery, ale pokud se nejedna o mekky patchcord tak nejake pretrzeni
moc nehrozi. Mne se moc libi tyhle kabliky -

   https://www.i4wifi.cz/LAN-Optika/Singlemode/Kabely/Cele-baleni-500m-Opticky-kabel-G-657A-DROP-FTTx-4x-9-125-SM-vlakno-univerzalni-LSZH-3-mm.html
   https://www.i4wifi.cz/LAN-Optika/Singlemode/Kabely/Cele-baleni-500m-Opticky-kabel-G-657A-DROP-FTTx-8x-9-125-SM-vlakno-univerzalni-LSZH-3-4-mm.html

Je to lehoucke, tenoucke a udrzi to asi 50kg bez omezeni a je venkovni.
Je velmi oblibeny u provideru pro spoje/vyvesy panelak-panelak.

Akorat je problem s tim zakoncenim, i bez svarecky je zapotrebi aspon
sada stripovacich klesti, lamacka a cisteni. Doporucuji u toho spojky :

   http://www.alternetivo.cz/spojka-mechanicka-gelova-fibrlok-ii-2529-univerzalni-spojka-optickych-vlaken-nahrada-svaru-250-900-m-sm-i-mm_d2299.html

ale i tak je to zakoncovani takove nemotorne oproti RJ45 konektoru.