zasuvka TV, radio, internet

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Říjen 1 18:46:51 CEST 2016

Ono problem je hlavne v tom, ze sucane PC uz zo 100M LAN kou asi nie je
kupitelne, podobne ine bezne zariadenia.
Ak zariadenia zistia, ze maju pripojene 4 pary a vedia chodit 1G, tak sa
snazia dohodnut na 1G...a obycajne sa aj dohodnu.
A vobec ich nezaujima, ze majitel chce prenasat iba seriovu linku 9600...
Aj tych 9600 bps balia do paketov a posielaju 1Gbps.... a potom zacne
'zabava'...
Minimalne polovica routrov WiFi na trhu ma uz 1G 4 port switch...
Nakup noveho zariadenia (pc, switch, router, tlaciaren...) a jeho
pripojenie na LAN takmer nikdy nevyvola reviziu LAN.

Casto vsak vyvola riesenie obcasne 'pomalosti' internetu, obcasne sekanie
videa, obcasne vypadavanie spojenia na DB, obcasne pady VPN, chyby tlace
tlaciarni, 'obcas nefunkcne' dns... ...a dlhe patranie na mnohych
urovniach, vymena routra, vymena switcha, vymena LAN karty,..., lebo vsetci
sa spoliehaju na 'zaklad' teda funkcne kable.

'Ved som ich prepiskal avometom. Su na 100% dobre...aj merak na LAN som si
pozical a vsetkych 8 LED svietilo...'
Ludia,  co robia servis pc pre domacnosti aby vedeli porozpravat...

100M kabelaz by som dnes robil iba v pripade, ze DAM SVOJ KRK na to, ze
najblizsich 10 rokov tam nikto nikdy nepripoji nic, co vie ist 1G a po 10
rokoch sa ta kabelaz komisionalne vytrha a zahodi.
Uz je to 20 rokov stara technologia... upinat sa na nu je jemne povedane
prezitok.

Dodo.

Dňa 1. 10. 2016 17:27 používateľ "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz> napísal: