zasuvka TV, radio, internet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 1 18:04:08 CEST 2016

A to máte odpozorováno z praxe nebo je to teoretická extrapolace
podle toho, že měřák řekl, že by to mělo být špatné?

Já už se dost dlouho instalacemi sítí nezabývám, ale dost často
přicházím do styku se sítěmi i "sítěmi" zákazníků. A je až neuvěřitelné,
po čem všem dnešní gigové síťovky bezproblémově fungují.

A abych předešel otázce, tak ano, umím zjistit, jestli jednou skutečně
na 1000BaseT, a ano, umím zjistit počet opakování paketů.

PL