Re: PC a dělení 0

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 30 23:04:05 CET 2016

Verze Lazarusu je stejná co se používá pro kompilaci
nebo novější, než to co se kompilovalo kdysi?
Jinak jestli to zase nebude nějaký bug AMD na to bych

si snad i vsadil od kdysi dávné doby co měli problém někde

i pentiii nebo 486 už si to nepamatuji mi ten procesor nesmí

do baráku, ikdyž chápu, že dnes to asi problém není......

A na tomto PC to někdy fungovalo nebo to je nové pc, nebo od kdy

se to začalo stávat?

Zdeněk Aster