Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 30 19:08:15 CET 2016

Co pouzit wget?
Je i verze pro win, ta to musi zvladnout.

Krasna prikazova radka, ja s tim stahuji kde co...

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: soteza <soteza na soteza.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 11. 2016 17:59:47
Předmět: Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

"
Zdravim

 Potrebuji stahnout z ustredny data pomoci HTTPS na portu 443.  Priklad
stazeni je zde(vytazeno z pdf):

4.1.1 Download Request
The file download request is defined as:
HTTP header: Request method = GET
(https://ip-adress/management/portlet)
Parameter: portlet=hipath-accountingdownload::
HiPathAccountingDownloadPortlet
entity=accounting
action=get
username=user
password=password

Example:
https://192.148.108.151/management/portlet/?portlet=hipathaccountingdownload
(https://192.148.108.151/management/portlet/?portlet=hipathaccountingdownload)
::
HiPathAccountingDownloadPortlet&entity=accounting&action=get&username=
administrator na s
ystem&password=01*Test!

Pokud tento text(se spravnou adresou, uzivatelem a heslem) zadam do
prohlizece, tak mi data zobrazi.  Jsem omezen na Pascal, to znamena Delphi
nebo Lazarus a synapsi nebo Indi komponenty.  TCPIP komunikaci pouzivam i
FTP, ale tohle je trochu(dost)jine a moc to nechapu. Googlil jsem a nasel
jsem spoustu navodu jak posilat do HTTPS, ale vsechno je to o necem jinem.
Zkousel jsem priklady s pouzitim synapse a Indy, ale nevim jak a kam pouzit
jednotlive parametry a URL. Nakopnete mne prosim spravnym smerem jak to
provest? Nejde to nejak treba z prikazoveho radku? Neco jako https odkud-co
> data.txt? HTTPS mi nic nerika , webem a podobnym se nezabyvam a je to jen
jednorazovka. Dal to uz potrebovat nebudu. Vim, ze je to zabezpecene spojeni
pres SSL s prislusnymi certifikaty a tomu odpovidajicimi knihovnami, jen
netusim, jak zacit. Prosim, uvedte mne na spravnou cestu.

Martin.