OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Středa Listopad 30 11:13:17 CET 2016

tak ted uz tomu rozumim a souhlasim. bere to vitr z plachet. taky jsem to
zazil presne jak to mate vy. 7:01 = 7:30 a k tomu jeste pojeb, ze takhle se
do prace nechodi, bez ohledu na to, ze tlacite desitky hodin prescasu
mesicne... mimochodem pocitat dobu 7:01 = 7:30 je nezakonne. vim ze se to
bezne deje, ale je to opravdu nezakonne. jsem taky z okraje republiky,
konkretne vychodniho. ale dostal jsem tuhle nabidku, a ac jsme cekali mimco
a meli cerstve koupeny barak samozrejme na hypoteku, rozhodl jsem se to
zkusit. zatim jsem spokojen :) do prahy dojizdim. kazde pondeli. nejsem tu
ale cely tyden, cast tydne pracuju z domu. mozna by to bylo reseni i pro
vas .... jo a jinak vanocni "kaprikovne" tu nemame, ani stravenky. ale
nikdo se po tom nepidi, kdyz mame super bufet a slusne platy.

delat sam na sebe chceodvahu. pokud uz mate zivnostak, delate jako
vedlejsak po vecerech a vikendech projekty, mate stalou klientelu, nejlepe
2-3 velke klienty, od kterych muzete mit stabilne zakazky a taky vcas
zaplacene faktury:), pak do toho jdete. bez nejake miry riskovani to ale
nikdy nepujde. pokud ale toto zazemi dopredu nemate, byl by to hazard zacit
z ostra od nuly (vypadek prijmu), a doporucil bych si ho nejprve vytvorit a
pak teprve se odpoutat o zamestnaneckeho pomeru.

ataman