detekcia pritomnosti / namet na brainstorming

Úterý Listopad 29 21:05:40 CET 2016

Ultimate overkill: v telefonu zapnutá GPSka, v garáži druhý telefon,
který dostává info online, kde se pohybujete. Pokud budete v blízkém
okolí, rozsvítí světlo ;) Když už v té garáži budete mít chytrý
telefon, připojíte na něj alarm, takže dostanete info, pokud se vám
tam někdo vláme.

Simple overkill: v garáži telefon napojený na světlo, rozsvítíte
zavoláním na ten telefon. Obdoba je jakékoliv dálkové ovládání a
nezapomenout ho nosit s sebou :(

Simple stupid: pohybové čidlo. Rozsvítí to každému, třeba kočce.
Primitivní, funkční, levné. Zadání to nesplňuje, ale osobně bych to
tak nechal. Spousta lidí to má nad vchodem do baráku a bere to
každého, kdo jde kolem po chodníku. Vhodným nasměrováním čidla to
nastavíte jen na prostor před vaší garáží. (Osobně to mám nastavené na
parkovací místo na pozemku za vratama, takže chodce to nebere, ale mě,
když otevřu vrata, jo. Bere to ale asi i kočky, co se vlezou za plot.)

Tip, co prozkoumat: BT handsfree v autě mi funguje tak, že po otočení
klíčkem se spáruje s telefonem a od té doby je spárováno (rozsvítí se
LEDka na HF). Pokud z auta uteču dost daleko, jsem mimo dosah a
párování se přeruší. (Tím neříkám, že si tam máte nabastlit BT HF z
auta, protože když přijdete do garáže a telefon se s ní spárujete, tak
v tu ránu přes ni telefonujete.)

P.K.