OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 29 12:20:36 CET 2016

Jeste drobnost k tomu odtrzeni do reality - stalo se mi jednou, ze byly
Vanoce, po nich prisel nejaky kseft, ja se do nej trochu zabral, a pred
barak jsem vylezl nekdy v breznu a divil se, ze uz neni snih.

Fakt nekecam - mival jsem dobre "vycvicenou" rodinu: kdyz je prace, tak se
kolem mne chodi po spickach (stejne jsem mel protibezny rytmus - pracoval
jsem v noci, spal pres den), nosi se mi kafe a ceka se, az zacnu
komunikovat, nekdy to trva par dnu, nekdy par mesicu :)

No asi to nebyla pro okoli zadna velka radost...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomas Urbanek" <turbyho na me.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 29, 2016 11:24 AM
Subject: Re: OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

je to trochu OT, ale s praci to souvisi

Kdo z vas dela dlouhodobe doma a jak se tvarite na to jit se nekam
zamestnat? Ja delam doma uz vice nez 14 let. Tedy doma, mam nekolik dilen o
rozloze skoro 200m2. Ale delam tam sam. A obcas mam chut se nekde nechat
zamestnat, treba i na castecny uvazek. Vzdy si namlouvam: abych se dostal
mezi lidi. Ale pak si reknu: budou tam lidi. A vykaslu se na to. :-)

Ale nekdy bych to docela zkusil. Treba na den v tydnu jako konzultant nebo
pomocny vyvojar nebo tak neco. Mam totiz stale vetsi pocit, ze zacinam byt
odtrzen od reality soucasneho sveta. Otazkou je, jestli to nema zcela jine
priciny :-).

Turby