ESP8266 esp-3

Úterý Listopad 29 10:16:43 CET 2016

Nejenom knihovny, ale cely GNU prekladac a SDK, zdrojovy kod se proste
kompletne zkompiluje a slinkuje s ESP knihovnama, proto to relativne
dlouho trva, alespon poprve.
Na zadne warningy jsem nenarazil, mozna zalezi na verzi. Da se zapnout
kompletni vypis pri prekladu, jak se kompilujou stovky souboru, jinak
neni krome chyb videt nic.