ESP8266 esp-3

Úterý Listopad 29 10:04:58 CET 2016

NodeMCU je jen ten WiFi modul + stabilizator + USB/VCP prevodnik. Ma to
navic logiku na DTR/RTS kterym se voli rezim MCU, takze loader funguje
automaticky a je v arduinu integrovan. Proste date upload a program se
prelozi a nasype do FLASH.
To DTR/RTS se da nacvakat i tlacitkem primo na GPIO kdyz se treba
pouzije holy modul, jeste zalezi na klidovem stavu dalsich pinu.
Take se da program prenaset pres WiFi, velmi snadno se to do programu
implementuje, jen musi byt flash alespon 1MB
ESP01 mi s arduino prostredim fungovalo, nesel kvuli male flash update
pres WiFi ale hlavn to bylo nejak pomale proti ESP12, pricinu jsem
nenasel a zahodil ho zas do supliku.
Vychozi FW v NodeMCU jsem nezkoumal, LUA firmware jsem take zkousel ale
nijak me to nezaujalo, uz proto, ze jsem pro ten jazyk nenasel nejaky
komfortni editor s doplnovanim slov, barevnosti textu atp...