ESP32 dostupnost, cena, SW

chiptron na seznam.cz chiptron na seznam.cz
Pátek Listopad 25 13:21:14 CET 2016

Když uhneme od těch HW chyb, tak ESP32 se dá normálně koupit. Třeba Taobao
(čínský shop), tam je devel board přímo od espressif, další moduly se dají
koupit od pycom.io, analoglamb.com nebo na aliexpress od noduino.

Co se týká SW podpory, tak knihovny pro Arduino jsou, ale určitě nejsou
podporovány všechny fce a periferie.

Jinak více a aktuálnější info o ESP32 tady

https://plus.google.com/b/101220829087023776027/communities/
103142813445363984841

Petr

http://chiptron.cz