Suchý fotorezist - kde koupit

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 25 10:47:15 CET 2016

Dobrý den,

konečně jsem trochu vychytal práci se suchým rezistem, narážím ale na
to, že už podruhé mi rezist z ebaye (z Číny) dorazil nepoužitelný -
zřejmě prodávají odpad, který ořežou z profi rezistů.

Chci se proto zeptat, jestli nemáte tip na nějakého rozumného prodejce v
ČR (dioda.cz zřejmě už nějakou dobu nefunguje), nebo i jinde, nejlépe
přes ebay.

Nechci kupovat celou 50m roli za 3k Kč, moje představa je pár metrů za
pár stovek. Docela bych i uvítal, kdyby doručení bylo rychlejší než měsíc.

Díky všem za nápady.

JMN