RE: Vrabčí hnízdo

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Pátek Listopad 25 10:17:16 CET 2016

Ještě jsem se k měření nedostal. Ještě mě napadlo jestli jsem SO pin u toho VS neoddělal… Na propojení jsem „chytře“ použil zkráceny kabel s konektorama typu IDE (ale cca 2x12 pinu z FDD), kterých tu mám plnou krabici a jelikož má konektor na kabelu více pinu (dvě řady po asi 12  pinech a já potřebuju jenom jednu řadu po 10 pinech) tak jsem to nedopatřením při zapojováni posunul… Takže na GND se dostalo 5V a na SO GND… Každopádně to přes víkend proměřím, protože by mě to samotného zajímalo kde je chyba pač chci tech zařízení dělat víc.

Od: Tomáš Hamouz
Odesláno:pátek 25. listopadu 2016 8:49
Komu: HW-news
Předmět: Re: Vrabčí hnízdo

Koukal jste na ty průběhy? Měření fakt ušetří spoustu námahy.

Jak máte ty moduly napájené? Jak nabíhá napětí na těch obvodech?
Používáte komunikaci hned po zapnutí nebo je tam prodleva?

Stalo se mi že na jednom SPI byla flash AT25DF321A a SD karta.
Po zapnutí se četla identifikace flash, a pokud bylo vložena karta
tak se občas identifikace přečetla špatně.
Problém byl v tom že karta byla po zapnutí bez napájení a zatěžovala
sběrnici. Po chvilce se přes parazitní přechody nabil blokovací kond
u napájení a přestalo to vadit.

Tomáš