Re: git - vyšší dívčí

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Listopad 25 09:01:40 CET 2016

Len tak z hlavy a zlahka:

bod 1: git diff master (vo vseobecnosti git diff <commit>) za podmienky,
ze ste so robili vo vlastenj vetve. Ak ste to robili vsetko iba v kopii
mastra, treba identifikovat posledny oficialny commit a urobit diff voci
nemu, pripadne skusit nejaku formu oproti  povodnemu repozitaru git diff
origin/master

bod 2: neviem, ako je asterisk organizovany, ale prechod na inu vetvu:
git checkout <branch> a z nej vytvorit novu vetvu git checkout -b <moja>
a do nej natiahnut commity z vasej vetvy
- pouzit git am na naimportovanie commitov; je vhodnejsi ako obycajny
patch, zachova strukturu a pomenovanie commitov; patche treba vyrobit
pomocou git format-patch (syntax podobne ako git diff) vo vasej vetve
- pouzit git cherry-pick na vyzobnutie jednotlivych patchov a ich priame
aplikovanie na novu vetvu

git merge nezmienujem, ak su asterisky 11 a 15 nezavisle a zive vetvy,
tazko odhadnut bez hlbsieho skumania, co by z toho vzniklo

Radsej to trenujte na kopii alebo snapshote :)

-m-