navijeni civek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Listopad 24 20:09:04 CET 2016

- teplota kolem 300C je pozadovana teplota topneho telesa. on je skoro problem sehnat drat bez izolace natoz s izolaci odolavajici teplotam nad 300C. jedine co sezenete bez problemu je lakovany drat. ale lak se pali pri nizsi teplote.
- zakazkova vyroba keramicke trubicky v malem mnozstvi navic se zavitem je skoro utopie, hlavne cenova. tomu se snazim vyhnout jak to jen jde.
- predvijeni bez fixace je mozne u vetsich prumeru dratu, 0.4 se pri manipulaci vzdy zdeformuje.
- rozestup 0.1-0.2 neni az takova utopie. jen se musi civka fixovat.

predvijeni do keramickeho temelu na napriklad teflonovy trn se zavitem nebo navijeckou (soustruh) s posuvem by mozna mohlo fungovat. to zkusim.

my to tu snad dame dohromady. dekuji vsem za cenne podnety. :-)

TU