MPLAB + PICKit3

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Listopad 23 21:27:02 CET 2016

"Mam auto a nebrzdi. Ake platnicky odporucate?"

Mozno zmienit ake MCU pouzivate by neuskodilo.

Ono niektore mensie a/alebo starsie PIC nemali v sebe debugovacie obvody
a musela sa na debugovanie pouzit specialna varianta takeho obvodu.

Mozno to  znamena ta hlaska, ale nie som si isty. Taketo obvody sa daju
bez problemov programovat, ale nie debugovat.

-m-