Nebyl nalezen subjekt

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Středa Listopad 23 21:17:23 CET 2016

Dobrý den
Mám tady malý problém s MPLAB a PICKIT3 (nechci rozpoutat diskuzi o
vhodnosti PIC není to můj problém ale synovce do školy), chci spustit
debuger ale chce to po mě změnu v konfiguračním nastavení procesoru,
konkrétně:

PK3Err0040: The target device is not ready for debugging.
Please check your configuration bit settings and program
the device before proceeding.

Ale první problém při konektu debugeru je:

Target Device ID (00001040) does not match expected Device
ID (00001120)

Tedy očekává jiné ID než přečetl. Jenže naprogramuje bez problému a bez
jakékoliv hlášky. Neví někdo co je špatně?

Děkuji

Vladimír Chmel