poptavka - ctecka rfid se simulaci klavesnice -nahrada"superhesla"

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Listopad 23 19:44:06 CET 2016

Mno nevím, ale nečekám, že si bude chtít zadat jako heslo číslo svojí karty.
Takže se ten bazmeg bude muset to heslo naučit a bude ho muset někam do
sebe uložit. A jelikož se jedná o hračkovej bazmeg, tak z něj to heslo
vyčte každé dítě.