poptavka - ctecka rfid se simulaci klavesnice - nahrada "super hesla"

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Středa Listopad 23 12:17:49 CET 2016

Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz> [2016-11-23 08:18:05]:

> dobry den.
> tak k nam dorazila potreba "super hesla" pri prihlasovani do pc/notasu pri bezne denni praci.
> jde o to, ze notas ma sice ctecku prstu, ale je zaparkovanej  v dockine a nejde to pouzit.
> pritom je prani IT, zamykat pocitac i i pri odchodu na zachod.
> potreboval bych tedy black box, kde si zadam to super heslo a on bude simulovat klavesnici po usb pri dotyku rfid cipem.
> muze byt i stavebnice, krabicku bych si poresil, ale treba do 1000,- kc neco existuje. budu si to muset koupit sam, tak proto ten limit.
> [...]

Nemate lepsi pouzit USB dongle, neco jako treba Yubikey? Ano, stoji to sice
1500, ale nic lepsiho dneska asi neni.

-- ynezz