nejede mi google

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Listopad 22 20:52:35 CET 2016

No to já taky, ale naprosto větší gol, je že na test hlavních linek u
zakazniku
pouzivam ip dns google, a u vsech se mi to preplo na zalozni linky, ktere
jsou

fakt nouzove.... No a pak se spolehni na google :-) No hezke pouceni pro

priste....

To ze mam skoro vsude DNS google protoze jsou nejrychlejsi neni az takovy

problem, jeste tam zbyly i zalozni od provideru, ale ten test funkcnosti na

google neni teda nic  moc, to se mi nepovedlo :-)

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Krafcik <hwl na pjk.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 11. 2016 20:44:14
Předmět: Re: nejede mi google

"Hodinu tady laboruji, Restartoval jsem router, pak jsem trápil BIND na
serveru, protože ping na IP adresy šel a po hodině zoufalství jsem se
podíval do named.conf a tam byly dva forwardery: 8.8.8.8 a 8.8.4.4.
Takže se můj DNS ani nepokoušel nic zjistit a rovnou se ptal googlu.
Naštěstí to stačilo zapoznámkovat a internet byl opravený.

Pavel Krafčík