Použití baterie z notebooku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 22 16:23:52 CET 2016

Osvědčilo se mi vybité články paralelně spojit a nabíjet společně, nechat je
pak takto společně pořád, dokud ho nepoužijete. Ze začátku tak týden denně
měřit, pak stačí jednou za týden a pak jednou za rok. Doporučuji po pár
měsících až půl roce aku rozdělit na hnízda kde byly společně i původně.

Pokud by napětí výrazněji padalo, je některý článek špatný (má svod) a buďto
jej najdete opticky (pozor na deformace při kuchání!!!), nebo půlením
intervalu.

Anebo mě je můžete poslat, začínám jich mít nedostatek.

Bez problémů se dají použít i v 2W baterkách (reálný příkon), RC
autíčkách...

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Grunt" <michal.grunt na gmail.com>

Zdravím, mám tu menší krabici s bateriemi z notebooků. Na bateriích je
tlačítko pomocí kterého se dá zjistit jak je baterie nabitá (5 nebo 6
LED). Až na jednu jsou všechny bez aktivity. Jednu (tu bez aktivity)
jsem rozebral, články (Samsung 18650) oddělil a proměřil a mají cca
1.5V. Dají se zachránit alespoň pro bastliřské účely? Nedávno tu o tom
byla diskuze a podle toho co se tu psalo tak budou nejspíš už
nepoužitelné...

MG