RE: problém s RS232 Loxone

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Listopad 22 13:27:17 CET 2016

Blbý je, že já bych to klidně vyzkoušel, ale RS232 extension nemám :-(
A do Budějovic to mám ze severu, ale sakra daleko.

Psal jsi, že máš ten analyzér na USB zkusil bych ho rozchodit, ikdyž je to

klon tak by měl chodit mám jich několik a nikdy nebyl problém, jen

u jednoho jsem kdysi měnil nějaké id, ale už si to nepamatuji, někde na

netu byl návod.

Co zkusit i ten UDP paket stáhnout hercules monitor z hw serveru a zkusit

UDP, jestli to nějak funguje a pak přejít na RS232, není to ideální, ale

třeba tam je nějaká základní chyba proč to nepřijímá.

Zdeněk Aster