ADMIN Re: jak nám opravili izolační stav

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 22 10:51:37 CET 2016


Myslim, ze je na case to ukoncit - jestli chapu spravne cele to tedy stoji
na tom, ze pan Rotter stale nema zadny doklad co presne bylo opravovano a
nejaky soupis pouzitych nahradnich dilu/soucastek a kolik hodin bylo na
oprave odpracovano.

Predpokladam, ze na to tedy staci maximalne jeden mail a to ten, ve ktere
bude uvedena kalkulace opravy.

Jinak chapu, ze dolozit, ze jsem uvedeny dokument nedostal je pro pana
Rottera dost problem. Na druhou stranu dolozit odeslani nabidky v konkretni
den myslim neni problem a hlavne jeji odsouhlaseni (predpokladam take
mailem) by ze strany p.Merkera nemel byt problem.

Takze abychom to nejak rozlouskli, kdyz to doslo tak daleko a nemuseli cist
plane vylevy.

Jako Admin na ktereho jste se odvolaval Vam pane Merkere davam sanci vse
dolozit:

1)Muzete sem preposlat jako prilohu mail s hlavickou, kde mate
odsouhlasenou opravu a castku od p.Rottera?

2)Predpokladam, ze neni problem sem poslat opravenku s rozpisem materialu a
clovekohodin.

Pokud to dolozit nemuzete nemusite ani nic dalsiho psat a vlakno je timto
ukoncene.

Admin HWnews


Dne 22. listopadu 2016 8:33 Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz> napsal(a):

> Ne, opakuji a to jsem Vám psal včera i do soukromé pošty - lžete!
>
>
>
> - poptávku jsem poslal - odpověď žádná...
>
> - kolega odvezl přístroj k Vám - převzali jste ho
>
> - žádná domluva ani odsouhlasení neproběhlo
>
> - nabídku do systému Váš kolega vložil až v den předání díla, když viděl,
> že se mi to nelíbí a začal se sychrovat
>
>
>
> - uvedl jste , že jsme problémový zákazník - opět účelová lež, toto byla
> první zakázka na opravu u Vaší firmy
>
> - uvedl jste, že se Vás snažím poškodit - ne Vy jste ta sopka, která se
> zasypává, každým Vaším výlevem si škodíte
>
> - uvedl jsem, že jsem nežádal nápravu - ale ano, ale odpověď Vašeho kolegy
> ve stylu 'Jáchyme hoď ho do stroje' je k ničemu (Vaše poznámka, že jsem ani
> neptal je snad sranda, ne? Zároveň píšete, že jste zaslechl náš telefonát -
> nějak se do toho zamotáváte. Podle Vás jsem nic nečinil, ale zároveň jsem
> byl hrubý na Vašeho kolegu - jste při smyslech? )
>
>
>
> Celou dobu odvádíte pozornost od toho podstatného - nejste schopni doložit
> za co jsme vlastně zaplatili - to je jádro sporu a Vy jen mlžíte... Mohl
> jste vše snadno a rázně ukončit - doložit za co jsme zaplatili a jaký
> materiál byl použit, místo vágních frází v protokolu, které jsem kritizoval
> - to o co jsem Vašeho kolegu žádal. Jak jsem uvedl na úplném začátku, cena
> je jedna věc, ale když mi Váš kolega vypráví o velmi drahých dílech a x-tém
> hadrkování nejste schopni doložit jaké to byly - to je divné.
>
>
>
> Naopak jste se nezapomněl v každém Vašem příspěvku pochválit jak jste
> super - možná, ale v našem případě to neplatí, spokojení nejsme a myslím,
> že máslo na hlavě máte Vy...
>
>
>
> K Vašim osobním výtkám: Jsem jaký jsem, obvykle slušný - nicméně Vy jste
> mě už 'dohřál' tím jak bezostyšně lžete.... Nebojte cholerik nejsem,
> kdybych byl už jsem Vás dávno poslal kamsi....
>
>
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
>
>
> NEWTE spol. s r. o.
>
> Jateční 847
>
> 415 01 TEPLICE
>
>
>
> e-mail PavelRotter na newte.cz
>
> tel. 417 536 531
>
> fax 417 577 865
>
> http://www.newte.eu
>
>
>
>
>
> *From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Drátek
> *Sent:* Tuesday, November 22, 2016 2:07 AM
>
> *To:* HW-news
> *Subject:* Re: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> Tak už vážně naposledy,
>
> ano jsem dotčen protože se nechováte tak jak se v civilizovaném světě a v
> obchodním vztahu chovat má. Krátce shrnu fakta:
>
> Poptal jste u nás opravu vašeho zařízení
>
> Dostal jste cenovou nabídku
>
> Odsouhlasil jste nabídku a objednal opravu
>
> Hotovou zakázku jste si vyzvedl a zaplatil (ne osobně)
>
>
>
> Po té už je vidět co jste napsal do konference, uštěpačné rádoby vtipné
> poznámky na naší firmu, zkopíroval jste odpověď mého kolegy ale už né vaši
> otázku a chcete tvrdit že vám odpověděl špatně nebo vůbec, tvrdíte že jste
> se na nic neptal ale psal jste otazníky, tvrdíte že jsem vás obvinil z toho
> že jste situaci neřešil ale to není pravda já jsem napsal: " *vy jste
> zatím jasně nevyjádřil (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co
> vlasně chcete a o co vám jde. Nenavrhl jste žádný další postup* *nebo
> řešení."* žádné obvinění nepadlo a to je pane rozdíl !!! a zase se ptáte
> "Jak?" no reklamujte to člověče, pokud jste s čímkoliv nespokojený tak to
> prostě reklamujte tam kde to dělali a nedělejte z nikoho hlupáka tady v
> konferenci !!!
>
>
>
> Jediné pochybení které vidím ze strany naší firmy je to že na protokolu o
> zakázce nebyly udaje o použitém materiálu,
>
> dalo by se možná ještě polemizovat o tom že vám kolega nebyl schopen
> relevantně odpovědět na vaši otázku kterou jste ovšem nezveřejnil a tedy
> možná ani nepoložil.
>
>
>
> Netuším proč tedy od nás nechcete nový protokol s relevantními údaji +
> podrobný rozpočet + fotodokumentaci atd... Netuším proč tedy nereklamujete
> tu předraženou mizerně odvedenou práci a místo toho bulíte tady kde se vás
> jasně zastanou akorát ti co o tom nic nevědi, protože rozunmý člověk se k
> tomu prostě vyjádřit nemůže když o tom nic neví.
>
> já jsem vám jasně napsal :
>
> *"Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se
> rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který
> vaše zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá."*
>
>
>
> Nakonec jste se tu označil za velmi trpělivého a vstřícného.... no to jste
> tomu nasadil korunu, to jste nám předvedl když jste telefonoval s kolegou a
> také tou poslední větou vašeho příspěvku.
>
>
>
> Pro mne to znamená jen to že jste cholerik a hulvát. Ale i tací jsou mezi
> námi..... Já vás nesoudím pane Rotter, neprožil jsem váš život a nemám k
> tomu tedy žádné právo. Jste pro mne jen nespokojený zákazník a já pro vás
> možná jen mizerný servisák ale myslím si že byjste se měl nad sebou zamyset
> dříve než se takto projevíte.
>
>
>
> Pro mne to definitivně skončilo míč je na straně pana Rottera a je jen na
> něm jestli bude reklamovat a tím dosáhne svého podle pravidel. Já hájím
> čest firmy a lidí které dobře znám se kterými denně pracuji a bezpečně vím
> že to nejsou žádní podvodníci a lemplové jak by zde možná někdo chtěl
> tvrdit. Chyba se stala, omluvili jsme se, a jsme ochotni ji napravit. A to
> je prostě fakt ať se to někomu zdá či nezdá být dost dobré, nic víc udělat
> nemůžeme.
>
>
>
> A pro ty co sledují toto vlákno a neskutečně se baví, všemu rozumí,
> všechno umějí lépe, jsou dokonalí a bezchybní, přesně vědí jak to vše bylo,
> jak by to bývalo bylo kdyby to nebylo tak jak to bylo. I pro ty co jsou
> rádi že s naší firmou nemají nic společného aniž by tušili kdo jsme. I pro
> ty kterým tu cosi smrdí stejně jako  pro ty co poznají aroganci mezi
> písmenky v příspěvku a pro všechny ostatní přitakávače mudrlanty a
> podobné..... Pánové, na čem to vlastně své doměnky stavíte? Kdo z vás nás
> navštívil ? kdo z vás ví okom a o čem tu doopravdy debatuje.....Odpovím si
> sám, tak jako vy. A Admin? ten se přidá místo toho aby mě nás i vás poslal
> do háje když to nemá s tématem konference co dělat....
>
>
>
> s pozdravem
>
> Petr Merker
>
> servisní technik
>
> Spea-servis s.r.o.
>
>
>
> ----- Original Message -----
>
> *From:* Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz>
>
> *To:* 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
>
> *Sent:* Monday, November 21, 2016 8:28 AM
>
> *Subject:* RE: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> Dobrý den,
>
>
>
> to, že jste dotčen je z Vašeho příspěvku jasné a dáváte to zcela jasně
> najevo.... Ale proč vlastně? Věc se udála jsem popsal, Vaše záznamy při vší
> úctě jsou mi jedno.... Obvinil jste mě z toho, že jsem situaci neřešil -
> jak? s Vaším kolegou jsem komunikoval, oprava byla hotová, informace mám
> pouze ty co jsou v 'pranýřovaném' dokumentu... Vy tvrdíte, že mi Vás kolega
> kvalifikovaně odpověděl - ne byl vtipný, ale žádnou informaci mi nedal, nic
> relevantního jsem se nedozvěděl. Jsem velmi trpělivý a vstřícný ale Vy mě
> začínáte pořádně srát!
>
>
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
>
>
> NEWTE spol. s r. o.
>
> Jateční 847
>
> 415 01 TEPLICE
>
>
>
> e-mail PavelRotter na newte.cz
>
> tel. 417 536 531
>
> fax 417 577 865
>
> http://www.newte.eu
>
>
>
>
>
>
>
> *From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] *On Behalf Of *Drátek
> *Sent:* Sunday, November 20, 2016 3:55 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* Re: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> Dobrý den,
>
> tak podle záznamů v naší databázi vše proběhlo standardně tj: vaše
> poptávka, naše nabídka, váš souhlas a následně oprava.
>
> Také jsem v databázi našel že už jsme pro vás něco dělali a že to také
> nebylo z vaší strany bez problémů. Jednak se tedy divím že se na nás
> opětovně obracíte když jsme tak špatný servis a zároveň vám chci poděkovat
> za důvěru, možná jste nám tzv." ještě chtěl dát šanci". Nemusíte se
> omlouvat chápeme že že né každdý naší práci rozumí, repasovaná vodivá cesta
> ani opravený izolační stav se do původního stavu prostě nevrací a to ani za
> pomocí polývání colou. My už jsme prostě kousek dál a takové praktiky
> nepoužíváme. Nikoho nevydíráme tím že už je to hotové tak teď to musíte
> zaplatit, stává se běžně že zákazník opravu odmítne protože se mu tzv.
> nevyplatí a nebo na to prostě nemá a tak se zařízení nechá ve stavu
> rozpracovaném (nedokončená oprava). Technik který zařízení příjme a
> zjišťuje závadu musí někdy některé jeho části opravit tak aby mohl
> pokračovat v diagnostice částí ostatních což byl i váš případ. Pokud
> tvrdíte že "také děláte servis" tak byjste měl vědět o čem píši. Pokud
> zákazník neodsouhlasí nabídku oprava se prostě nedodělá a do tzv. původního
> stavu se vrací pouze tím že se vrátí součástky snadno demontovatelné
> a nebo součástky drahé (výkonové IGBT moduly a pod.) To vše s ohledem na to
> kolik to technikovi zabere času, protože to mnohdy bývá ta nejdražší
> položka celé  opravy. Podle zákona schválnosti se zrovna u vaší zakázky
> stalo že se nepřepsaly údaje o použitém materiálu do protokolu o zakázce.
> Také máme velmi šikovné techniky kteří zvládají i náročnější opravy ve
> velmi krátkém čase, jsou to opravdoví odborníci a lidé s bohatými
> zkušenostmi.
>
> Jestli jste se tedy v konferenci na nic neptal proč jste v druhém e-mailu
> tohoto vlákna použil 4 otazníky ???? No dobrá, možná jen neznáte správný
> význam tohoto znaku ale já si stejně myslím že jste se ptal. A ptal jste se
> opakovaně někoho jiného než jste měl a to mi nepříjde fér. Reagoval jsem na
> váš přízpěvek právě jen pro to že jste se ptal, a já měl co odpovědět.
>
> Z vašich e-mailů je cítit snaha naši firmu poškodit a nebo zesměšnit a to
> se mě dotýká. Já si nemyslím že bychom natolik pochybyli že bychom si něco
> podobného zasloužily. Můj kolega vám naprosto profesionálně odpověděl a
> omluvil se za vzniklé nedopatření za to vy jste zatím jasně nevyjádřil
> (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně chcete a o co vám
> jde. Nenavrhl jste žádný další postup nebo řešení. Pokud je vaše řešení
> to že již nadále nebudete využívat našich služeb, prosím je to vaše volba a
> nás to samozřejmě velmi mrzí. Jelikož jsem přesvědčen že jsem vám již
> odpověděl na všechny vaše otázky považuji tuto smutnou debatu za ukončenou
> a chci se omluvit konferujícím za nezajímavé netechnické přízpěvky.
>
>
>
> s pozdravem
>
> Petr Merker
>
> servisní technik
>
> Spea-servis s.r.o.
>
>
>
> ----- Original Message -----
>
> *From:* Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz>
>
> *To:* 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
>
> *Sent:* Friday, November 18, 2016 8:20 AM
>
> *Subject:* RE: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> Dobrý den,
>
>
>
> ale já komunikoval...  Nabídku mi Váš kolega dal až když byla oprava
> hotová (prý to když tak vrátí do původního stavu - promiňte, ale jak se
> 'opravený izolační stav a repasovaná vodivá cesta' vrátí do původního
> stavu, polejete to colou? Je to takové malé vydírání, je to hotové a teď
> tedy já mám být žumpa co to odmítne :-))) a sháněl se po BEDASu, prý
> 'easily' jen pár součástek..... To by odpovídalo - udělali jste to ze dne
> na den. Já jsem se v konferenci na nic neptal, to jste spatně četl :-)
> Vašeho kolegy jsem se však ptal, proč cena tak vysoká - prý tam byly drahé
> díly - na protokolu nejsou, ptal jsem se podruhé a odpověď:
>
> Dobrý den,
>
> ohledně zmiňovaných součástek, které byli do měniče použity. Došlo bohužel
> k chybě v našem skladovém systému, proto nedošlo k vepsání do zkušebního
> protokolu.
>
> Náš ústav se Vám co nejsrdečněji omlouvá, za toto politováníhodné
> nedopatření, ke kterému dochází jednou za deset let.
>
> Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zhodnocení situace, které je pro nás
> důležité. Na základě toho, můžeme zkvalitnit poskytování stávajících služeb.
>
> OK, vtipné v lehkém stylu proč ne, ale nic jsem se nedozvěděl :-) Jen pro
> pořádek.... Nehodlám to nějak hrotit, dílo jsme Vám uhradili tak jak jme se
> zavázali, ale příště už Vašich služeb nevyužijeme...
>
>
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
>
>
> NEWTE spol. s r. o.
>
> Jateční 847
>
> 415 01 TEPLICE
>
>
>
> e-mail PavelRotter na newte.cz
>
> tel. 417 536 531
>
> fax 417 577 865
>
> http://www.newte.eu
>
>
>
>
>
>
>
> *From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] *On Behalf Of *Drátek
> *Sent:* Thursday, November 17, 2016 11:42 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* Re: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> Zdravím,
>
> na vaše otázky vám rád odpovím a klidně osobně. Satvte se někdy podívat
> jak se takové věci dělají máte to k nám kousek....
>
> Cenovou nabídku jste dostal a pokud byjste s ní nesouhlasil tak by se to
> nedělalo, tak nevím co vás tak překvapilo.
>
> Oprava izolačního stavu je například vyjmutí a vyčištění všech svorek z
> DPS protože je pod nimi olej s prachem (mnohdy kovovým) při napětí v
> meziobvodu až 600 V ss je to už problém, také porušený lak na DPS ať už
> vlhkostí nebo oleji či jinými chemikáliemi atd. Repase elektrovodivých cest
> je třeba oprava a konektorů různě nalisovaných nakrimplovaných do kterých
> se dostala nečistota. Také oprava DPS kde vlivem tepelného namáhání se měď
> odlepila od desky nebo když vám zoxidují prokovky na čtyřvrstvé desce DPS
> to je pak fajn prácička celý den u mikroskopu atd.... A to vše bez
> jakékoliv dokumentace, schémat atd. To je to blá blá blá jak píšete. Ten
> protokol co jste sem poslal je stručný a většině zákazníků stačí, neumím si
> představit kolik by měla stát oprava takového zařízení a k tomu
> ještě slohová práce s podrobnými vysvětlivkami co je co.
>
> Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se
> rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který
> vaše zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá.
>
>
>
> s pozdravem
>
> Petr Merker
>
> servisní technik
>
> Spea-servis s.r.o.
>
>
>
> ----- Original Message -----
>
> *From:* Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz>
>
> *To:* 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
>
> *Sent:* Wednesday, November 16, 2016 2:30 PM
>
> *Subject:* RE: jak nám opravili izolační stav
>
>
>
> No, nic.... :-) ale žádné díly neměnili, ta věc je velká jako notebook,
> snadno demontovatelná.... Jedna věc je cena, ta se může zdát každému jinak
> přívětivá... (mě to moc neoslovilo, navíc nemám rád překvápka) Ale: Co je
> to
> oprava izolačního stavu? Repase elektrovodivých cest? blá blá blá kde to
> jsme? Vy by jste to tak zákazníkovi napsal? Já ne...
>
> S pozdravem P. R.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] On Behalf Of Kručinský
> Ladislav
> Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:09 PM
> To: HW-news
> Subject: RE: jak nám opravili izolační stav
>
> No a?
> Nevím co je DCServodrive - jak je veliké, komplikované atd... ale pokud
> vidím umytí, odmaštění, vysušení, to může být klidně den intenzivní práce.
> Dále je tam repase, výměna součástek.
> Nezlobte se ale servis je dneska to, co živí většinu firem, včetně té mojí.
> Prodej se mnohdy uskuteční s nulovou nebo i zápornou marží, jenom abychom
> se
> k zákazníkům dostali a pak holt musí vydělat servis. Ale je zákazníkovým
> dobrým zvykem si vyžádat předběžnou cenu opravy, nebo cenovou nabídku, tu
> odsouhlasit a pak se nedivit.
> Nebo je možné, že jsem něco přehlédl.
> P.S. - včera jsem si musel objednat těžkou partu na to aby mi snesli do
> sklepa kotel Viadrus Lignator - váha 450 kg po odstrojení. Nechtěl jsem
> poškodit ani kotel ani chodbu a schody tak jsem to svěřil firmě Herkules.
> Za
> půl hodiny to ve čtyřech na pásech měli dole aniž by něco škrábli. Ale
> řekli
> si o 3400Kč. Jelikož cena byla předem odsouhlasená, ač může někomu připadet
> šílená, já jsem spokojen, protože bych to ani ve čtyřech normálních lidech
> nezvládl tak jako oni.
>
> Zdravím
> L. Kručinský
>
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] On Behalf Of Pavel Rotter
> Sent: Wednesday, November 16, 2016 1:43 PM
> To: 'HW-news'
> Subject: OT: jak nám opravili izolační stav
>
> Dobrý den,
>
> omlouvám se za přílohu, ale je to poučné - oprava za 18000,-- Na tom
> izolačním stavu se museli nadřít přímo neskutečně :-)))) Jo a je to bez
> matroše!
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
> NEWTE spol. s r. o.
> Jateční 847
> 415 01 TEPLICE
>
> e-mail PavelRotter na newte.cz
> tel. 417 536 531
> fax 417 577 865
> http://www.newte.eu
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> ------------------------------
>
> [image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>
>
> Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
> www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
>
>
> ------------------------------
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> ------------------------------
>
> [image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>
>
> Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
> www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
>
>
> ------------------------------
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> ------------------------------
>
> [image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>
>
> Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
> www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20161122/8a5158e8/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list